کد خبر: 26282
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آذر 1395 - 16:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل بهزیستی تهران از بخش نابینایان کتابخانه مصطفی خمینی

منبع : لیزنا
 مدیرکل بهزیستی استان تهران با حضور درکتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر، ازبخش نابینایان این کتابخانه بازدید کرد.
بازدید مدیرکل بهزیستی تهران از بخش نابینایان کتابخانه مصطفی خمینی

 به گزارش لیزنا، بر اساس روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبرگفت: اصغرباقری مدیرکل بهزیستی استان تهران، شجاع کرمی رئیس بهزیستی شهرستان و هیئت همراه با حضور در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر، از بخش نابینایان این کتابخانه بازدید کردند.

در این بازدید مجید جعفری ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان، به ارائه گزارشی در مورد وضعیت فعلی بخش نابینایان کتابخانه مصطفی خمینی اعم از منابع موجود بریل و کتاب‌های صوتی، تجهیزات موجود، اعضاء، برنامه‌های در دست اجرا و نیازهای کتابخانه و بیان اهداف بلند مدت کتابخانه پرداخت.

جعفری در ادامه  به بیان مشکلات جامعه نابینایان و کم بینایان  در زمینه مطالعه، از قبیل کمبود منابع مطالعاتی ویژه نابینایان و کم بینایان همچنین تجهیزات مورد نیاز از قبیل بهدید، صفحه نمایشگر بزرگ، انواع نرم افزارهای صفحه خوان، چاپگر بریل، دستگاه زایفیوز، دستگاه میکروفن و غیره پرداخت.

 باقری نیز در این بازدید گفت: اداره کل بهزیستی استان تهران به عنوان متولی امور نابینایان از هرگونه حمایت و کمکی در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی بخش نابینایان بعنوان تنها کتابخانه ویژه نابینایان شهر ستانهای اسلامشهر و بهارستان و رباط کریم دریغ نخواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: