کد خبر: 26562
تاریخ انتشار: شنبه, 11 دی 1395 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه‌های گیلان میزبان «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» می‌شوند

منبع : لیزنا
طرح «شب نشینی زمستانی با کتاب» با مشارکت اعضای کتابخانه‌های عمومی و نقش‌آفرینی خانواده‌های گیلانی برای نخستین بار در کشور در گیلان اجرایی می‌شود.
کتابخانه‌های گیلان میزبان «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» می‌شوند

به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، سرپرست این اداره درباره جزئیات طرح «شب نشینی زمستانی با کتاب» اظهار کرد: طرح استانی شب نشینی زمستانی با کتاب در راستای ترویج سبک زندگی مطالعه محور و ترغیب خانواده‌ها به امر کتابخوانی در بین خانواده‌های گیلانی در سالی که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور با عنوان «سال خواندن» نامگذاری شده است، به ابتکار این اداره کل به اجرا در می‌آید.

زهرا بدن‌آرا افزود: در این طرح استانی که با محوریت کتابخانه‌های عمومی در سراسر گیلان اجرا می‌شود، گروه‌های هدف شامل پدران، مادران و فرزندان خانواده شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: «خلاصه‌نویسی از کتاب‌های خوانده شده»، «پویش پدران کتابخوان» و «برگزاری کارگاه آموزشی مادران کتابخوان» از جمله سرفصل هایی است که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان اعلام کرد: زمان آغاز طرح «شب نشینی زمستانی با کتاب» ۱۵دی ماه لغایت ۱۵ اسفند ماه 95 و به مدت دوماه است که در ۱۰۲ کتابخانه عمومی در سراسر استان گیلان اجرا و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای از سوی کتابخانه‌های عمومی اهدا خواهد شد.

زهرا بدن آرا همچنین اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح ویژه زمستانی از تاریخ 15 دی‌ماه سال جاری به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان گیلان مراجعه کنند.

گغتنی است جهت اطلاع از آدرس و شماره‌های تماس و اطلاعات کتابخانه‌های عمومی سایت اینترنتی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در دسترس قرار دارد.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: