کد خبر: 26944
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 بهمن 1395 - 10:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان مدرسه‌ای روستای کلاشم شفت در گیلان برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست کتابخوان مدرسه‌ای به کوشش کتابداران کتابخانه عمومی امام علی کلاشم در مدرسه راهنمایی شهید غلامی صفت این روستا برگزار شد.
نشست کتابخوان مدرسه‌ای روستای کلاشم شفت در گیلان برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شفت ضمن اعلام این خبر افزود: در این نشست که با حضور پرشور دانش آموزان و معلمین مدرسه راهنمایی شهید غلامی صفت کلاشم برگزار شد، پنج نفر از دانش‌آموزان کتاب‌های خوانده شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

زیبنب عزیزپور افزود: در این نشست کتاب‌های «کاروانسرای پریان» نوشته مهدی میر‌کیانی از انتشارات امیر کبیر، «داستان‌های شاهنامه، اولین پادشاه جهان» از انتشارات خانه کتاب، «داستان‌های شاهنامه، عروسک رستم» از انتشارات خانه کتاب، «قصه امیرحمزه صاحبقران« نوشته محمدرضا شمس از انتشارات پیدایش و «101 حکایت اخلاقی» نوشته مهدی حجوانی از انتشارات قدیانی توسط تقی حق شناس مدیر مدرسه به اشتراک گذاشته شد.

وی درپایان گفت نشست‌های کتاب خوان مدرسه ای و کتابخانه ای در آینده نزدیک در تمام شهرستان شفت برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: