کد خبر: 27022
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 بهمن 1395 - 22:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری 9 نشست کتاب‌خوان مدرسه ای در شهرستان پارس آباد اردبیل

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد از برگزاری 9 نشست کتاب خوان در دی ماه خبر داد.
برگزاری 9 نشست کتاب‌خوان مدرسه ای در شهرستان پارس آباد اردبیل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه این نشست‌ها در کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان برگزار شده است، افزود: در این نشست‌ها که با حضور دانش آموزان برگزار شده، 39  عنوان کتاب توسط کتابخوانان معرفی شد.

وی ادامه داد: در نهمین نشست کتاب‌خوان کتابخانه شهید رجایی که با مشارکت مدرسه قدسیه برگزار شد، کتاب‌های «خانم کوچولو»، «قصه مامثل شد»، «راز سایه‌ها»، «بابای بچه‌ها» و «شگفتی‌های خلقت جانوران» معرفی شد.

در نشست کتابخوان کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) روستای قره قباق نیز 6 کتاب «دختران آفتاب»، «قصه‌های خوب برای بجه‌های خوب»، «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، «نامیرا»، «حریم ریحانه» و «به خواب شیرین بروید» به حاضرین در نشست معرفی شدند.

همچنین در نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی اصلاندوز کتاب‌های «آوا» توسط، «جایی که بوسه می‌زند ماه»، «انسان 250ساله»، «پرتوی ازاسرار نماز»، «دار بردوش» و «آلبوم دردسر» ارئه شد.

در کتابخانه آراز پارس آباد هم 6 نفر به معرفی کتاب پرداختند. در این نشست «قصه‌های خیلی قشنگ»، «بچه تهرون»، «تن تن وسندباد»، «زیر گنبد سفید پررنگ»، «سفر به جزیره ناشناخته» و «قصه ماهمین بود» معرفی و ارائه شد.

درکتابخانه شیخ احمد مختاری ملاکندی 6 نفر به معرفی کتاب پرداختند. دراین نشست «تربیت بدون فریاد»، «مهارتهای زندگی»، «زباله های خطرناک»، «شهیدباکری»،«سیمای امام حسین» و «حریم ریحانه» معرفی شد.

نشست کتابخوان کتابخانه پیامبر اعظم(ص) تازه کند با معرفی کتاب توسط 5 نفر از اعضای این کتابخانه برگزار شد. در این نشست کتاب «زندگینامه»، «سنایی غزنوی»، «معاد یا بازگشت به خدا»، « 50روش ساده برای علاقمند‌کردن فرزند به مطالعه» و «راه ورسم قصه» برای مخاطبین ارائه شد.

همچنین، ئنشست کتاب‌خوان کتابخانه امام رضا(ع) اجیرلو با معرفی 5 کتاب توسط اعضای کتابخانه برگزار شد. در این نشست کتاب «قصه های منظوم از 14 معصوم»، «قصه ما مثل شد»، «قصه‌های من و بابام»، «قصه‌هایی باری خواب کودکان» و «سردار سبز» توسط دنیز راستگو برای مخاطبین ارایه شد.

نهمین نشست کتاب‌خوان شهرستان پارس آباد در دی‌ماه نیز توسط کتابداران کتابخانه عمومی شهید باهنر در مدرسه علم و ایمان برگزار و در طی آن، کتاب‌های «دنیای سارا و دارا»، «قصه‌های پیامبر»، «آبی که می نوشتیم»، «نیایش زمین»، «اژدهای دریاچه» و «یاسمین و یادگاری» به مخاطبان ارائه شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد افزود: در طول دی‌ماه، 4 نشست جمع‌خوانی کتاب‌های «گلستان وملستان»، «نقشه نقش بر آب» و «روزی که آموس بیمارشد» به ترتیب در کتابخانه‌های عمومی امام جعفر صادق(ع)، کتابخانه شهید رجایی، شهید باهنر و شیخ احمد مختاری روستای ملا کندی برگزار شده است.

قابل ذکر است که نشست های کتاب‌خوان مدرسه ای با همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی و مشارکت دانش آموزان در محیط مدرسه برگزار شده و طی آن، دانش آموزان به معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود به حاضران در نشست می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: