کد خبر: 27184
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

72برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان البرز برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از برگزاری 72 برنامه فرهنگی به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر خبر داد.
72برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش‌لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، حجت الاسلام فلاح اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی به منظور بزرگداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوع و مفیدی را اجرا می‌کنند تا گامی هرچند ناچیز در مسیر توسعه مطالعه مفید و انس مردم با فضاهای فرهنگی بردارند.

 وی در ادامه گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی که در سطح کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود و طی این ایام نشست‌های کتاب‌خوان در سطح کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای در سراسر کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد که محوریت اصلی این نشست‌ها بر حول انقلاب اسلامی است .

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقات کتاب‌خوانی، جلسات جمع‌خوانی کتاب و برگزاری نمایشگاه تاریخ شمار انقلاب اسلامی و روایتگری انقلاب در زنگ کتاب‌خوانی و انشای مدارس را از دیگر اقدامات طی ایام گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

وی ادامه داد: رونمایی و نقد و بررسی کتاب، قصه‌گویی و کارگاه‌های داستان‌گویی و برگزاری ویژه برنامه برای اعضای نابینا و کم بینا از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این ایام هستند.

 حجت الاسلام فلاح همچنین گفت: جمع‌خوانی و قصه‌گویی از کتب مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی و زندگینامه حضرت امام برای کودکان  و دیدار با نویسندگان و ناشران استان در راستای افزایش زمینه‌های همکاری با این فرهیختگان،  از جمله برنامه‌هایی است که جهت جذب مردم به فضاهای فرهنگی برگزار می‌شوند.

 وی یادآور شد: مطالب مذکور بخشی از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان است و امید است با همکاری مسئولان و رسانه‌های جمعی در برگزاری هرچه با کیفیت تر این برنامه‌ها،  گام هایی موثر برداریم .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: