کد خبر: 27475
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 بهمن 1395 - 13:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نخستین کتابخانه سیار شهرستان رباط کریم راه اندازی شد

منبع : لیزنا
نخستین کتابخانه سیار شهرستان رباط کریم در راستای ارائه خدمات کتاب و کتابخوانی به روستاییان و اقشار بی بهره از کتاب فعالیت خود را آغاز کرد.
نخستین کتابخانه سیار شهرستان رباط کریم راه اندازی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ، شبنم میرزایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: نخستین کتابخانه سیار شهرستان بهارستان با هدف دسترسی آسان مردم مناطق روستایی این شهرستان به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  و به همت مهدی غلامی مسئول کتابخانه سیاریار مهربان با حضور در مدرسه دخترانه پوریای ولی روستای پیغمبرکار خود را آغاز کرد .

وی ادامه داد: این کتابخانه طبق برنامه زمان‌بندی مشخص در مناطق حاشیه شهرستان رباط کریم و روستاهای اطراف این شهرستان که فاقد کتابخانه می‌باشد مستقر خواهد شد و کتاب‌های مورد علاقه مخاطبان را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

میرزایی حضور کتابخانه سیار در مناطق روستایی را امری ضروری  دانست و گفت: کتابخانه سیار می‌تواند نقش به سزایی در آشنایی بیشتر دانش آموزان مناطق محروم با کتاب و کتابخوانی باشد و زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه در کشور قرار گیرد .

درپایان مهدی غلامی با قرار دادن فرم ثبت نام در اختیار دانش آموزان و مربیان از آنها جهت عضویت در کتابخانه دعوت به عمل آورد که با استقبال خوبی مواجه شد.   

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: