کد خبر: 27569
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 10:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

درکتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی همدان برنامه های فرهنگی متعددی اجرا شد

منبع : لیزنا
برنامه‌های متنوع فرهنگی با حضور اعضای کتابخانه با هدف ترویج بیش از پیش فرهنگ مطالعه در کتابخانه عمومی شهید اشرقی اصفهانی همدان برگزار شد.
درکتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی همدان برنامه های فرهنگی متعددی اجرا شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مسئول کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبودراهنگ با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، گفت: این برنامه‌ها با حضور اعضای کتابخانه با هدف ترویج بیش از پیش فرهنگ مطالعه در این کتابخانه صورت گرفت و با استقبال خوب مراجعان روبرو شد.

کتابدار این کتابخانه نیز در توضیح برنامه‌های انجام شده تصریح کرد: برگزاری نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با محوریت چهار کتاب طرح کتاب‌خوان ماه، نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای با حضور فعال دانش‌آموزان در راستای تبیین اهداف عالیه نهاد و ایجاد انگیزه خواندن، برگزاری مسابقه رنگ آمیزی متناسب با گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه خردسالان همراه با اهداء جوائز برای همه شرکت کنندگان، قصه‌گویی برای کودکان در جهت پرورش قوه تخیل آنان، بازدید دانش‌آموزان تعدادی از مهدهای کودک و مدارس شهرستان و اجرای طرح عضویت رایگان از جمله برنامه‌های برگزار شده در این کتابخانه بود.

این کتابدار در بیان ادامه فعالیت‌های انجام شده دهه مبارک فجر، اظهار داشت: جهت شاداب‌سازی محیط کتابخانه، فضاسازی با موضوع انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع ادبیات جهاد و اقتصاد مقاومتی و انقلاب اسلامی، معرفی کتاب «منزل به منزل با خمینی(ره)» نوشته محمد جواد مرادی نیا، مراسم غبارروبی مزار شهدا جهت تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب با حضور کتابداران شهرستان، برگزاری جشنواره غذا با شرکت پرشور جمعی از بانوان شهرستان با موضوع «غذای سالم و ساده»در جهت آشنایی با کتابخانه و ایجاد عادت مطالعه در مادران و جذب تعداد کثیری از آنان در کتابخانه و برگزاری جشن انقلاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این کتابخانه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: