کد خبر: 27706
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 10:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای خراسان رضوی برگزار شد

منبع : لیزنا
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای خراسان رضوی  برگزار شد.
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای خراسان رضوی برگزار شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای  این جلسه، معاون محترم فرماندار  با اشاره به فضای کتابخوانی شهرستان گفت: در سال 1396 در نظر داریم مساعدت های ویژه در زمینه تعریف ردیف بودجه اعتباری احداث کتابخانه در روستاهای پرجمعیت از محل بودجه دهیاری ها را پیگیری کنیم.

 وی ادامه داد: که در صورت تحقق این امر ما شاهد وجود کتابخانه در دو، سه روستا خواهیم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: فضای کتابخانه موجود نیز در شأن شهرستان نیست و ظرفیت پاسخگویی به مراجعان را ندارد و در خصوص پیگیری های صورت گرفته در این زمینه گفت: دوستان شورا همکاری مطلوب بوده و امیدواریم موافقت اداره کل کتابخانه ها را در مورد زمین پیشنهاد شده در محل ضلع شمالی پارک بزرگ را کسب کنیم.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مبلغ ارائه شده شهرداری به کتابخانه ها در ابتدای سال بر مبنای پیش بینی بودجه سال ۹۶ بوده است و  شهرداری مبلغ تایید شده ابتدای سال را تا پایان سال واریز خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان جغتای نیز با ارائه گزارش از عملکرد انجمن کتابخانه های عمومی در سال ۹۵ خواستار پیگیری بیشتر فضای کتابخوانی توسط ادارات توانمند در این زمینه شد.

وی در ادامه نیم درصد درآمد واریزی شهرداری را زمینه ساز تحقق اهداف از پیش تعیین شده در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد برنامه مدون ساز و کار اجرایی اداره کتابخانه های شهرستان در سال۹۶ در جلسه بعدی تدوین شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: