کد خبر: 27760
تاریخ انتشار: شنبه, 14 اسفند 1395 - 12:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

10درصد از کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان به سامانه وای فای رایگان تجهیز شد

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از تجهیز شدن کتابخانه های عمومی استان به سامانه وای فای رایگان خبرداد.
10درصد از کتابخانه های عمومی استان  سیستان و بلوچستان به سامانه وای فای رایگان تجهیز شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛اسفندیار زیدآبادی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت:در راستای ارائه خدمات نوین کتابخانه ای به اعضا و با تلاش واحد رایانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان طرح تجهیز کتابخانه های عمومی به سامانه وای فای رایگان اجرایی شد.

زیدآبادی افزود در مرحله اول این طرح 10درصد کتابخانه های عمومی شامل کتابخانه های عمومی امام حسین (ع) شهرستان زاهدان، نیمروز شهرستان زابل،شهیدطباطبایی شهرستان زهک، شهید بهشتی خاش و خاتم الانبیاء شهرستان ایرانشهر و ساحل چابهار به این سامانه تجهیز شد.

وی ادامه داد اعضای کتابخانه های عمومی می‌توانند با مراجعه به کتابخانه های مذکور نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت و ازاین خدمات استفاده کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن امکانات لازم در سال 96 نیز تعدادی از کتابخانه های عمومی به این سامانه تجهیز گردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: