کد خبر: 27763
تاریخ انتشار: شنبه, 14 اسفند 1395 - 12:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به میزبانی کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) صومعه سرا

کارگاه آموزشی مادران کتاب خوان برگزار شد

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا گیلان گفت: کارگاه آموزشی مادران کتاب خوان، ویژه مادران اعضای کتابخانه های عمومی و بانوان علاقه مند به کتابخوانی و قصه گویی در کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) برگزار شد.
کارگاه آموزشی مادران کتاب خوان برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا با اشاره به اقدامات انجام شده در این کتابخانه ،کارگاه آموزشی مادران کتاب خوان ویژه مادران اعضای کتابخانه های عمومی را یکی از برنامه های مهم سه ماهه پایانی سال 95 و در راستای اجرای طرح استانی شب نشینی زمستانی با کتاب عنوان کرد و افزود: این ویژه برنامه در قالب کارگاه  آموزشی روش های کتاب خوانی و قصه گویی برای فرزندان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی افزود: آشنایی مادران به اهمیت مطالعه و چگونگی ارتباط  با کودکان در زمان مطالعه و  معرفی  گروه های سنی و نیازهای هر گروه، شیوه های قصه گویی و معرفی عوامل جذب  کودکان به مطالعه از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری این برنامه فرهنگی است.

وی به موضوعات مطرح شده در این کارگاه نیز اشاره کرد و افزود: در این کارگاه به مهارت های قصه گویی، برقراری ارتباط موثر با کودک، ایجاد علاقه مندی، تقویت قدرت تکلم، قدرت تخیل و قدرت تعقل به عنوان مهم‌ترین عوامل و ویژگی‌های کتابخوانی برای کودکان اشاره شد.

گفتنی است درپایان این کارگاه آموزشی یک‌روزه کتاب‌های کتاب خوان برای مادران شرکت کننده معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: