کد خبر: 27790
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) نظرآباد البرز

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهرستان نظرآباد البرز با برگزاری نشست کتاب‌خوان پذیرای جمعی از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی بود.
نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) نظرآباد البرز

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهرستان نظر آباد با حضور دانش آموزان مدرسه عزت سعادت در این کتابخانه برگزار شد.

دراین نشست 6 کتاب خوانده شده به اشتراک گذاشته شد که به شرح ذیل است:

 کتاب‌های «پنجره هشتم» نوشته عبدالرحیم سعیدی راد، «جنگجوی جوان» نوشته مسلم ناصری، «کاش تورا می دیدم» نوشته مژگان شیخی، «زندگی و مبارزات شهید ابوالفضل پیرزاده» نوشته علی درازی، «رویای گرد آفرید» نوشته مینو کریم زاده، وکتاب «قصه های من و بابام» نوشته اری‍ش‌ ازر.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: