کد خبر: 27806
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 اسفند 1395 - 10:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تأکید یاوران جشنواره کتابخوانی رضوی استان اردبیل بر ادامه حمایتها از این جشنواره

منبع : لیزنا
 در مراسم تکریم یاوران کتابخانه های عمومی اردبیل بر تداوم حمایت ها از جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید شد.
تأکید یاوران جشنواره کتابخوانی رضوی استان اردبیل بر ادامه حمایتها از این جشنواره

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل، در مراسمی که به منظور تکریم یاوران کتابخانه های عمومی استان به مناسبت  جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شده بود، خیرین نیکوکار و مسئولان اردبیل از ادامه حمایت های خود خبر دادند.

این مراسم با حضور  رئیس کتابخانه های عمومی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مسئولان و خیرین اردبیل برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تمجید از مشارکت خیرین و ارگانهای اجرائی و فرهنگی استان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، خواستار ادامه این حمایت‌ها در سالهای آتی شد.

رباب عزیزخانی با اشاره به اینکه بخش کتابخوانی جشنواره رضوی با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره، ترویج فرهنگ رضوی و معرفی فضائل و کرامات امام رضا(ع) در کنار ترویج کتابخوانی و مطالعه در بین آحاد مختلف جامعه مورد هدف است.

وی، از معرفی ۶ کتاب در سه حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال ۹۶ خبر داده و تصریح کرد: در سال۱۳۹۶ نیز برای منتخبین جوائز مادی و معنوی ارزنده ای در نظر گرفته شده است که طی آئین ویژه ای در دهه مبارک کرامت اعطا خواهد شد.

عزیزخانی، مشارکت خیرین در این جشنواره را موجب تلاش‌های دوچندان در جهت ترغیب شهروندان به سمت فرهنگ متعالی ائمه اطهار(ع) و نهادینه شدن عادت حسنه کتابخوانی دانسته و افزود: کتاب، بهترین ابزار برای شناخت بزرگان دین، ادب و علم، کسب معارف حقیقی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: