کد خبر: 27871
تاریخ انتشار: شنبه, 21 اسفند 1395 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح نذر کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود

منبع : لیزنا
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد از آغاز طرح نذر کتاب از 21 اسفند ماه در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.
طرح نذر کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد در این خصوص گفت: پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد و بخش های تابعه به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، و مسئولین  در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در ابتدا جلسه، فرماندار شهرستان شهرکرد به لزوم تلاش کلیه دستگاه‌ها در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و افزود: ترویج سنت حسنه نذر کتاب فرهنگی است که باید در جامعه ما نهادینه گردد و شایسته است مردم با اهدا کتبی که مورد نیازشان نیست و در منازل موجود است در تقویت کتابخانه های عمومی شهر خود و افزایش دانش دیگران سهیم شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر فضا سازی سطح شهرستان با استفاده از عناصرهای کتاب همزمان با ایام نوروز تأکید کرد و خواستار اهتمام شهرداران در این خصوص شد.

در پایان این نشست فرماندار شهرستان شهرکرد به منظور ترویج نذر کتاب، تعدادی کتاب از طرف فرمانداری این شهرستان به اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهداء کرد.

همچنین طرح نذر کتاب از 21 اسفند ماه در شهرستان شهرکرد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: