کد خبر: 27897
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 11:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع خوانی کتاب «شازده کوچولو» به همت کتابخانه مرکزی ارومیه

منبع : لیزنا
کتابخانه مرکزی ارومیه در جهت توانمندسازی ناشنوایان و تشویقشان به حضور در کتابخانه و کتابخوانی، جمع خوانی کتاب «شازده کوچولو» را در جمع ناشنوایان برگزار کرد.
جمع خوانی کتاب «شازده کوچولو» به همت کتابخانه مرکزی ارومیه

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی، فرح بخش رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه گفت:  این حرکت قابل تحسین  به همت مسئول بخش کودک کتابخانه انجام گرفت و علاقمندان به کتابخوانی تجربه ای متفاوت را در مدرسه شاهد بودند.

فرح بخش افزود: کتابخانه مرکزی ارومیه با آگاهی از وظایف ذاتی خود سعی دارد زمینه استفاده تمام اقشار از جمله گروههای خاص را از کتابخانه فراهم کند و بدین منظور منابع را با همکاری کتابخانه حسینیه ارشاد تهران ساده سازی کرده و در اختیار ناشنوایان عزیز قرار می دهد، تعداد این منابع در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نسخه بوده و امید است با مساعد اداره کل کتابخانه های عمومی هر سال افزایش خواهد یافت.

 وی گفت: همکاری آموزش وپرورش و کتابخانه های عمومی راهی آسان و مطمئن برای دستیابی به اهداف مشترک در زمینه ترویج و توسعه کتابخوانی است و امید است مدیران زحمتکش مدارس زمینه حضور فعال دانش آموزان و به ویژه گروههای خاص را بیش از پیش در کتابخانه فراهم کنند.

فرح بخش اظهار امیدواری کرد در آستانه بهار طبیعت، شاهد بهار کتابخوانی در بین خانواده ها باشیم و افزود: ایام نوروز فرصت خوبی است تا کتابها به امانت رفته و مطالعه شود.

وی از خانواده ها  دعوت کرد با همراهی فرزندان خود به کتابخانه مراجعه کرده و خاطره ای  زیبا و ماندگار را  به عزیزانشان هدیه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: