کد خبر: 28031
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 فروردين 1396 - 10:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری بیش از 1000 نشست کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی تهران در سال 95

منبع : لیزنا
علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران از برگزاری بیش از 1000 نشست کتاب خوان در سال خواندن در رده های مختلف سنی خبر داد.
برگزاری بیش از 1000 نشست کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی تهران در سال 95

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان تهران؛علی نیکنام ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی استان در برگزاری مثمرثمر نشست های کتاب خوان با اشاره به هدف برگزاری نشست‌ها گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی تهران همگام با نهاد ‌کتابخانه‌های عمومی کشور همزمان با نامگذاری سال ۹۵، به نام «سال خواندن»  به همت کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی استان اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌خوان کرده است که در این نشست‌ها افراد در هر رشته کتاب‌های برتر و مرجع را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

نیکنام با اشاره به اینکه در سال 95، در حدود 1000 نشست کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شده است، افزود: از این تعداد53نشست ویژه براساس مناسبت‌ها و گروه های سنی ،806 نشست کتابخانه ای و 133نشست در رده مدرسه ای برگزار شده که در این نشست‌ها بیش از ده‌ هزار کتابدار و دوستدار کتاب، کتاب‌های خوانده شده خود را در موضوع‌های مختلف و در تمامی سطوح به اشتراک گذاشتند.

وی همچنین به برپایی چهار نشست کتاب‌خوان تخصصی در سال 95 اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال چهار نشست کتاب‌خوان تخصصی در زمینه‌های «زبان و ادبیات فارسی»، «قرآن پژوهشی» و «انقلاب اسلامی » و «مطالعات رسانه و ارتباطات » با حضور متخصصان و استادان دانشگاه و معرفی کتاب‌های آکادمیک و برتر این رشته‌ها برگزار شده است.

کتابدار
|
Iran
|
1396/01/19 - 08:26
0
1
با سلام
ضمن تشکر از طرح و ایده های جالب جناب دبیر کل محترم مدتی کم پیدا شده اند . وقعا نگران حالشان شده ایم.با آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان و تمامی کارکنان نهاد .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: