کد خبر: 28085
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 16:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

خرید 98 دستگاه رایانه برای کتابخانه های عمومی استان در سال 95

منبع : لیزنا
 علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران  از خرید 98 دستگاه رایانه  در سال 95 با صرف یک میلیارد و هفتصد و نود و سه میلیون ریال خبر داد.
خرید 98 دستگاه رایانه برای کتابخانه های عمومی استان در سال 95

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی تهران، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران ازخرید و تجهیز کتابخانه های عمومی استان به 98 دستگاه رایانه در روزهای پایانی سال 95 خبر داد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته با نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف تجهیز کتابخانه ها و آسان کردن دسترسی به کتاب، سال گذشته 98 دستگاه رایانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد و نود و سه میلیون ریال خریداری شد.

وی افزود: طی خرید صورت گرفته؛ از تعداد 148 باب کتابخانه عمومی در سطح استان تهران ؛ رایانه های  98 باب کتابخانه عمومی شامل: 72 دستگاه تعویض و 22 دستگاه اضافه شد و  در هفته پایانی سال 1395 تمام رایانه ها بین کتابخانه های عمومی استان توزیع شده است که عبارتند از : شهرستان تهران 26 دستگاه،  اسلامشهر8 دستگاه،بهارستان 10 دستگاه، پاکدشت 11دستگاه،پردیس،فیروزکوه، دماوند و ورامین هر کدام 3 دستگاه ، قرچک  و ملارد هر کدام 2 ، شمیرانات 8 عدد ،شهریار 9 دستگاه شهر قدس 1 دستگاه ، رباط کریم 4 دستگاه  و ری 5 دستگاه بوده است.

کتابدار
|
Iran
|
1396/01/23 - 09:33
0
1
سلام به کتابخانه های گیلان هم توجه کنید از ابتدایی ترین چیزها هم محرومند .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: