کد خبر: 28107
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قول مساعد فرماندار شهرستان قاینات برای کمک به ساخت کتابخانه حاجی آباد

منبع : لیزنا
  فرماندار شهرستان قاینات خراسان جنوبی در زمینه گذاشتن اعتبار برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان زیرکوه در حاجی آباد، قول مساعد داد.
قول مساعد فرماندار شهرستان قاینات برای کمک به ساخت کتابخانه حاجی آباد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان زیرکوه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، با بیان اینکه کار فرهنگی، یک کار زیربنایی و زمانبر است گفت: بحث کتاب و کتابخوانی یکی از مشکلات جدی شهرستان تازه تأسیس زیرکوه است.

وی افزود: امروز ساخت کتابخانه در مرکز شهرستان و بخش ها از ضروریات است و این مسأله در سال جاری از اولویت های کاری فرمانداری است.

وی با اشاره به اینکه غنی سازی منابع کتابخانه ها، ضروری است، ادامه داد: فرمانداری شهرستان زیرکوه در زمینه کمک به ساخت کتابخانه مرکزی در حاجی آباد اعلام آمادگی می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار، با اشاره به خرید زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان زیرکوه، این اقدام را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: چنانچه خیری تا 50 درصد از هزینه های ساخت کتابخانه را تقبل کند، عنوان کتابخانه به نام وی خواهد شد.

وی افزود: چنانچه در حوزه های فرهنگی، خوب عمل شود از بسیاری از معضلات و ناهنجاریها پیشگیری می شود و کتابخانه یکی از اصلی‌ترین حوزه های فرهنگی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: