کد خبر: 28147
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 14:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق

منبع : لیزنا
در جلسه مشترک مدیرکل و کارشناسان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بافق که به منظور بررسی وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان برگزار شد، بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه عضویت در کتابخانه‌های شهرستان تأکید شد.
تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این جلسه رشد کیفی شاخص‌های کتابخانه‌ای در شهرستان بافق را براساس سه دوره بازدید کارشناسی مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: یکی از اتفاقات مثبتی که با همکاری شهرداری و حمایت‌های فرمانداری در این شهرستان صورت گرفته است، بهسازی و شاداب‌سازی فضای کتابخانه‌های«محمد مفیدی»  و «منتظران مهدیه» بافق بوده است که به لحاظ فیزیکی در شرایط مطلوبی قرار نداشتند.

در ادامه این جلسه وضعیت 4 باب کتابخانه شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع مشکلات و کمبودهای این کتابخانه‌ها اتخاذ شد.

پیگیری واگذاری حق انتفاع 30 ساله دو باب از کتابخانه‌های شهرستان بافق، امکان‌سنجی برای عقد قرارداد سرویس کار تجهیزات سخت‌افزاری شهرستان، فعال شدن شهرستان در حوزه جذب کمک‌های خیری و تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان با حضور فرماندار در شهرک آهن‌شهر و پیگیری تعمیر و بهسازی کتابخانه شهید بهشتی، از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در کنار بهسازی ساختمان کتابخانه‌ها و شاداب‌سازی فضاهای کتابخانه‌ای، برای افزایش سرانه عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق برنامه‌ریزی شود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: