کد خبر: 28777
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 13:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
استاندار چهارمحال و بختیاری درخواست کرد که برای برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی از ظرفیت همه دستگاه های استان به ویژه دستگاه های برخوردار استان استفاده شود.
تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه درجلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر لزوم برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی در استان افزود: ما هرچه داریم از امام رضا(ع) داریم و هرچه در این راه تلاش کنیم کم انجام داده ایم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: باید برای برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی از ظرفیت همه دستگاه های استان به ویژه دستگاه های برخوردار استان استفاده  شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از محل درآمد شهرداری ها نقش مهمی در ارتقای فعالیت های کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری دارد و باید شهرداری های ۴۰ گانه استان در این خصوص اهتمام نمایند.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تشریح کامل جشنواره کتابخوانی رضوی از برگزاری این جشنواره از ۱۹ فروردین ماه در سطح کتابخانه های عمومی کشور و استان خبر داد.

فرهاد خلیل مقدم اظهار کرد: مهلت شرکت در مسابقه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا یکم تیر امسال و زمان داوری آثار از دهم تا بیستم تیر ۱۳۹۶ تعیین شده است.

وی یادآور شد: برای متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد.

خلیل مقدم تاکید کرد: کتاب های پیش بینی شده برای متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شامل ۶جلد کتاب است.

وی در خصوص روند پیگیری مصوبات سال گذشته انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: ۸۵/۱۹ درصد از مجموع ۸۱۸ مصوبه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته اجرایی و بقیه آن در دست پیگیری است.

در این جلسه کلیات طرح جامع ارتقای فرهنگ مطالعه در چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

گفتنی است اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی سوم تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ همزمان با دهه کرامت در شهرکرد برگزار می شود.

 

فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی القعده و ولادت امام رضا (ع) در یازدهم ذی القعهده با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: