کد خبر: 28803
تاریخ انتشار: شنبه, 13 خرداد 1396 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تأکید مدیران کتابخانه های عمومی و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر همکاری در جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
مدیران کل کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همکاری در جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید نمودند.
تأکید مدیران کتابخانه های عمومی و ارشاد اسلامی استان اردبیل  بر همکاری در جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، در این دیدار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تقدیر از مشارکت این ارگان در جشنواره کتابخوانی رضوی، همکاری دستگاههای اجرائی و فرهنگی را موجب برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه ها دانست و اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی برای ترویج معارف رضوی و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

رباب عزیزخانی،  ضمن اشاره به برگزاری سلسله برنامه های فرهنگی هنری رضوی افزود: این برنامه ها، موجب معرفی بیشتر ارزشهای اصیل اسلامی و فرهنگ متعالی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می شود.

وی، همچنین با تجلیل از مشارکت فعالانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن کتابخانه های عمومی، حمایت های صورت گرفته از کتابخانه های عمومی را درخور تحسین دانست و مراتب سپاس کتابداران استان را اعلام نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، این طرح ملی را موجب آشنائی جوانان با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و تشویق به کتابخوانی دانست و برای مشارکت در برگزاری این جشنواره اظهار آمادگی نمود.

وی، برنامه های قابل اجرا با محوریت کتاب و جوانان را متنوع و گسترده بیان کرد و اظهار داشت: جوانان برای داشتن یک زندگی شایسته، بیش از هر چیز نیازمند مطالعه و کتابخوانی جهت ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ هستند.

این مسئول، ویژه برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی را یکی از غنی ترین برنامه های مورد اجرا در بین نهادهای فرهنگی و اجرائی قلمداد کردو افزود: این برنامه ها، موجب رشد و شکوفائی استعدادهای هنری، ادبی، قرآنی و علمی اعضای کتابخانه های عمومی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، انس و مودت مردم ایران با حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را نماد بارز اتحاد و همبستگی مردم ایران خواند و کتابخوانی را در نشر و گسترش فرهنگ منور رضوی بسیار تاثیرگذار دانست.

در این جلسه، طرح جشنواره کتابخوانی رضوی در شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستانها و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تأمین بخشی از جوایز منتخبان استانی جشنواره مورد تفاهم این دو مدیر کل قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: