کد خبر: 28860
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 خرداد 1396 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضورکتابخانه های مشهد در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت

منبع : لیزنا
همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، غرفه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی در محل باب الجواد حرم مطهر رضوی در حال ارائه خدمت به زوار و مراجعین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد.
حضورکتابخانه های مشهد در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت

به گزارش لیزنا،براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی مشهد، همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، غرفه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی در محل باب الجواد حرم مطهر رضوی در حال ارائه خدمت به زوار و مراجعین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد.

نرجس عابدزاده،کارشناس فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی مشهد گفت: با شروع به کار دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، غرفه اداره کتابخانه های عمومی مشهد مقدس نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

نرجس عابدزاده ادامه داد: این غرفه با هدف اطلاع رسانی نسبت به برنامه ها و فعالیتهای کتابخانه های عمومی برپا شد که در حال حاضر مهمترین برنامه فوق برنامه و در حال اجرا در کتابخانه های عمومی برگزاری هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی است.

وی ادامه داد: به همین خاطر فعالیت غرفه اداره کتابخانه های عمومی در نمایشگاه قرآن و عترت نیز بر همین موضوع متمرکز شده است که در 2 بخش مسابقه نقاشی و کتابخوانی (شامل مسابقه مکتوب و آنلاین) در خدمت مراجعین و زوار حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام می باشد.

کارشناس فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی مشهد مقدس هدف از فعالیت این غرفه ترویج فرهنگ رضوی و ادای دین به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام بوده و از عمده فعالیت های این غرفه، اهدای کتب رایگان جشنواره کتابخوانی رضوی و شرکت در مسابقه می باشد.

لازم به ذکر است در این غرفه مسابقه نقاشی برای کودکان 4 تا 11 سال با در اختیار قرار دادن کتاب 10 قصه از امام رضا علیه السلام به همراه اهدای جایزه به شرکت کنندگان نیز صورت می گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: