کد خبر: 28876
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 خرداد 1396 - 15:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب‌ گویای «۱۰قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»  تولید شد

منبع : لیزنا
 دو نسخه کتاب گویا از«قصه هایی از امام رضا (ع)» برای بچه‌ها از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تولید شد.
کتاب‌ گویای «۱۰قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها»  تولید شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر ، مسئول کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی با اعلام این خبر گفت:  دو نسخه کتاب گویا ازکتاب «قصه هایی از امام رضا(ع)» برای بچه‌ها از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تولیدشده است.

 وی افزود: گویاسازی کتاب های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسهیل در استفاده همه مردم به ویژه روشندلان  در بخش تخصصی نابینایان مصطفی خمینی اسلامشهر انجام شده است.

مسئول این کتابخانه در ادامه گفت:کتاب قصه هایی ازامام رضا(ع) برای بچه ها به مدت 30  دقیقه به همت مینا جودی از کارکنان بهزیستی اسلامشهر و عضو فعال کتابخانه مصطفی خمینی گویاسازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.



 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: