کد خبر: 28924
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 11:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت ۴ هزار یزدی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در گزارشی با اشاره به آخرین جمع‌بندی‌های صورت گرفته از آثار رسیده به دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی یزد تا پایان روزهجدهم خرداد، از شرکت 4 هزار نفر از شهروندان این استان در این جشنواره خبر داد.
شرکت ۴ هزار یزدی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این گزارش با استناد به آخرین اطلاعات جمع‌آوری شده؛ بیشترین استقبال از جشنواره امسال متعلق به بخش کودک است. تاکنون یک هزار و ۸۰۰ اثر در این بخش جمع‌آوری و آماده ارسال به دبیرخانه کشوری جشنواره است.

در بخش دیگری از این گزارش با بیان اینکه علاوه از شرکت در بخش مکتوب، امکان شرکت در بخش آنلاین جشنواره نیز فراهم است، تصریح شده: در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر امکان شرکت مکتوب در جشنواره، امکان شرکت در بخش آنلاین نیز فراهم است و تاکنون حدود ۳۵۰ نفر از شرکت‌کنندان به صورت آنلاین شرکت کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به سهولت امر و سرعت شرکت در بخش الکترونیکی، این میزان در روزهای آینده‌ افزایش یابد.

همچنین در بخش نوجوان جشنواره نیز ۴۰۰ نفر و در بخش جوان و بزرگسال یک هزار و ۴۵۰ نفر مشارکت داشته‌اند و تاکنون نیز ۲۴ نهاد و دستگاه‌ دولتی با دریافت کد ویژه شرکت در مسابقه، کارکنان خود و خانواده‌های آنان را برای شرکت در جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی ترغیب کرده‌اند که این امر اتفاق خوب و مثبتی در جشنواره امسال بوده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا بیستم تیرماه ۹۶ با مراجعه به هر یک از کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهیه منابع و پاسخنامه سئوالات مسابقه و یا مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در بخش‌های مکتوب و آنلاین جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز در حال برگزاری است و پیش‌بینی می‌شود مردم فرهنگ‌دوست استان همچون سال گذشته مشارکت مطلوبی در این جشنواره داشته باشند.

 

آیین اختتامیه جشنواره همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) با معرفی نفرات برگزیده کشوری جشنواره در تهران برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: