کد خبر: 29259
تاریخ انتشار: جمعه, 23 تیر 1396 - 20:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضو ر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان برگزار شد

نشست کتابخوان ویژه افاغنه در کتابخانه عمومی سیدجمال الدین اسدآبادی سمنان

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی سیدجمال الدین اسدآبادی مهمانشهر افاغنه با برگزاری نشست کتاب‌خوان پذیرای جمعی از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی بود.
نشست کتابخوان ویژه افاغنه در کتابخانه عمومی سیدجمال الدین اسدآبادی سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، نشست کتاب‌خوان کتابخانه سیدجمال الدین اسدآبادی مهمانشهر افاغنه با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی مطلوب کتابخانه سید جمال الدین اسدآبادی اظهار داشت: با توجه به جمعيت 3600 نفری اردوگاه افاغنه و علاقه مندی به کتاب و کتابخوانی در این منطقه، منابع  تنها کتابخانه مهمانشهر افاغنه باید تقویت شود تا جوابگوی نیازهای مطالعاتی مردم باشد.

وی گفت: نشست‌های کتاب‌خوان با هدف سهولت بهره‌مندی آحاد مردم به مطالعه و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

سماکوش در این نشست احیای کتاب خوانی را از دیگر برنامه های مهم کتابخانه های عمومی در سلسله نشست های کتابخوان به عنوان یکی از طرحهای ابتکاری عنوان کرد. 

امیرابراهیم شریفی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان نیز در این نشست بر تقویت منابع و تجهیز کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: به یاری خداوند برنامه ریزیهای لازم در این خصوص با مساعدت خیرین و مردم فرهنگی شهرستان انجام می شود.

دراین نشست ۶ کتاب خوانده شده به اشتراک گذاشته شد که به شرح ذیل است: 

 کتاب‌های «رازهایی درباره زندگی» نوشته باربارا دی آنجلیس، توسط کبری آقائی؛ «به پسران در پیشرفت تحصیلی کمک کنید» نوشته گري‌ ويلسون، توسط صغری نصیری؛ «خدای خوبی ها» نوشته مهدی خدامیان آرانی، توسط ابوالفضل حمیدی « فکر می کنید چرا قله ها پوشیده از برف نیست » نوشته جكی گاف، توسط مرادعلی نوری؛ «می دانید چرا آب دریا شور است» نوشته آنیتا گانری، توسط سیدسجاد موسوی و کتاب «بچه خانی آباد» نوشته مهدی حق بین و زهره زارعی توسط وکیل احمد محمدی ارائه و به اشتراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: