کد خبر: 29536
تاریخ انتشار: جمعه, 06 مرداد 1396 - 20:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین نشست کانون ادبی کتابخانه در قم تشکیل شد

منبع : لیزنا
دومین نشست کانون ادبی کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای شهر جعفریه قم، باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا، تشکیل شد.
دومین نشست کانون ادبی کتابخانه در قم تشکیل شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، دومین نشست کانون ادبی کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای شهر جعفریه قم در دو گروه دختران و پسران به سرپرستی علی پوراکبری، تشکیل شد.

پوراکبری در این نشست، ضمن تشریح شیوه‌ها و سبک‌های داستان‌نویسی به بررسی بخش‌هایی از «کلیله‌ودمنه» و «مرزبان‌نامه» پرداخت.

معرفی و بررسی کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» و «قصه‌های مرزبان» نامه نوشته مهدی آذریزدی از بخش‌های دیگر دومین نشست کانون ادبی کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای شهر جعفریه بود.

قصه‌گویی و جمع‌خوانی تعدادی از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان بخش دیگری از این نشست بود که با حضور سید کمال موسوی، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر جعفریه برگزار شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر جعفریه ضمن بازدید از کتابخانه و گفتگو با اعضا و کتابداران به ارائه راهکارهایی پیرامون شیوه‌های جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه و ایجاد عادت به مطالعه در مخاطب، پرداخت

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: