کد خبر: 29555
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مرداد 1396 - 14:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «چراغ قرمز» نقد می شود

منبع : لیزنا
کتابخانه رازی در روز 12 مرداد ماه در برنامه چهار سوق کتاب با حضور کارشناسان و نویسنده کتاب، میزبان جلسه نقد و بررسی کتاب چراغ قرمز است.
کتاب «چراغ قرمز» نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11، این نشست با حضور مهر انگیز اشراقی نویسنده کتاب و مرتضی صالح آبادی به عنوان منتقد برگزار خواهد شد.

در این جلسه مهر انگیز اشراقی منتقد و کارشناس ادبی  و سرویراستار انتشارات کوله پشتی به عنوان نویسنده کتاب چراغ قرمز ومرتضی صالحی کارشناس رسانه و نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه و دانش آموخته دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان و دبیر کانون ادبی منطقه 10 به عنوان مجری و کارشناس برنامه حضور دارند.

در پایان این نشست تعدادی از کتابها که به امضای نویسنده رسیده  به مخاطبین اهدا می شود  .

 

علاقه مندان حوزه کتاب و ادب می توانند از ساعت 18 به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی کتابخانه رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن55423353 تماس حاصل کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: