کد خبر: 29703
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 مرداد 1396 - 14:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه شهید باهنر ارومیه برگزار شد

منبع : لیزنا
در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نشست کتاب‌خوان ارومیه با حضور اعضای کودک و نوجوان در کتابخانه شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان کتابخانه شهید باهنر ارومیه برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نشست کتاب‌خوان شهرستان ارومیه با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان و معرفی شش عنوان کتاب در کتابخانه شهید باهنر برگزار شد.

«قصه‌های کوچک از زندگی چهارده معصوم» نوشته محمود پوروهاب، «قصه شیرین نماز» نوشته ناصر نادری، «قصه عاشورا» نوشته پرویز امینی، «خانه درختی ۲۶ طبقه» نوشته اندی گریفیتس، «سیرک عجایب» نوشته دارن شان و «بیگانگان و پارک وحشت» نوشته آر. ال استالین عنوان کتاب‌های معرفی شده در این نشست بود.

 

همچنین در حاشیه این نشست، کتاب «قیچی که دنبال کار می‌گشت» نوشته منیره هاشمی در جمع کودکان معرفی و قصه‌گویی شد. این کتاب که حاوی داستانی کوتاه و مصور برای کودکان است، می‌کوشد مفاهیمی مانند: فواید کار، حق مالکیت، لزوم استفاده صحیح از اشیاء و... را در قالب داستان به کودکان انتقال ‌دهد. کتاب «قیچی که دنبال کار می‌گشت» از داستان‌های تخیلی است که با جان‌بخشی به اشیاء، زمینه آشنایی کودکان با برخی مفاهیم را فراهم می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: