کد خبر: 29836
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 16:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد داستان «کلاه شاپو روی زمین داغ» در کتابخانه گلستان

منبع : لیزنا
پنجاه وسومین اجرای نشست ادبی «ترنم قلم» به نقد و بررسی داستان «کلاه شاپو روی زمین داغ» با حضور نویسنده می پردازد.
نقد داستان «کلاه شاپو روی زمین داغ» در کتابخانه گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان ؛ در پنجاه وسومین اجرا از برنامه های نشست ترنم قلم داستان  کلاه شاپو روی زمین داغ  با حضور محمدرضا عابدی شاهرودی ( نویسنده )، فاطمه جعفریان و محمدرضا گودرزی (منتقدین ) روز سه شنبه 24 مرداد ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان گلستان نقد و بررسی می شود.

داستان کلاه شاپو روی زمین داغ  عنوان رمانی است از محمدرضا عابدی شاهرودی که در آن نویسنده گریزی زده به جامعه ایران در ۶۰ سال پیش و تلاش دارد تا وضعیت زنان در این جامعه و مشکلات آنها را با روایتی داستانی بیان کند.

کلاه شاپو روی زمین داغ  رمانی در دهه سی خورشیدی است. درباره یک قطعه زمین که در تصرف ارباب قرار دارد. بیوه جوانی که آن قطعه زمین ارث شوهرش است، تصیم دارد که با کمک یک وکیل جوان، ارباب را به دادگاه بکشاند و زمین را از تصرف او خارج کند. اما، این فقط آن چیزی است که بیوه و وکیل جوان، فکرمی کنند.

 

رمان  کلاه شاپو روی زمین داغ  نوشته‌ محمد رضا عابدی شاهرودی که از سوی شهرستان ادب در سال 1394 منتشرشده عصر روز سه شنبه 24 مرداد ماه ساعت 17 در کتابخانه فرهنگسرای گلستان به نشانی تهران ، نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان نقد می شود.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرید .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: