کد خبر: 30194
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 17:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هم‌زمان با هفته فرهنگی شهرستان خنداب برگزار شد

شعرخوانی با موضوع مدافعان حرم در کتابخانه معراج شهرستان خنداب

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با هفته فرهنگی شهرستان خنداب، مراسم شعرخوانی با موضوع ایثار و شهادت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در کتابخانه معراج شهر خنداب استان مرکزی برگزار شد.
شعرخوانی با موضوع مدافعان حرم در کتابخانه معراج شهرستان خنداب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان خنداب، مراسم شعرخوانی با موضوع ایثار و شهادت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی معراج شهر خنداب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کمیجان و خنداب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از فرهنگ دوستان و شاعران خندابی برگزار شد، اشعاری در قالب غزل و دوبیتی با موضوعات ولایت، ایثار و شهادت و مدافعان حرم قرائت و یاد و خاطره شهید محسن حججی گرامی داشته شد.

 

میلاد احمدی، مسئول کتابخانه معراج در این خصوص گفت: این محفل شعر به‌پاس مدافعانی برگزار شد که خواب را از چشم خود ربوده‌اند تا ایران اسلامی بتواند در کمال صلابت و امنیت، نام بلند خود را در تاریخ تابناک تمدن بشری همچون قله دماوند، استوار و محکم بیش‌ازپیش نمایان کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: