کد خبر: 30390
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 شهریور 1396 - 09:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه بقیه‌الله (عج) روستای هیو

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله (عج) روستای هیو از توابع ساوجبلاغ با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه بقیه‌الله (عج) روستای هیو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله (عج) روستای هیو با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

در این نشست شش تن از اعضای کودک و نوجوان کتاب‌های خوانده شده خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

در ابتدا حدیثه معدنکن، کتاب «و سپس هیچ‌کس نبود» اثر آگاتا کریستی از نشر سمیر را به حضار معرفی کرد. کتاب «هدیه من» مجموعه اشعار کودکانه از شکوه قاسم نیا، انتشارات غنچه توسط پارسا هادیان به علاقه‌مندان معرفی شد. امیرعلی معدن پیشه «داستان شاهنامه سیمرغ و زال» اثر محمدرضا یوسفی از نشر خانه ادبیات است را به اشتراک گذاشت. «تاریخ ایران: از مادها تا آغاز عصر پهلوی» کتابی از حمید هاشمی از نشر فرهنگ و قلم، توسط امیرمهدی سامانی پور به حضار معرفی شد. امیررضا معدندار کتابی مصور بانام «داستان زندگی توماس ادیسون» اثر تی. اس. لی از انتشارات فاطمی را معرفی کرد و امیرمحمد معدنی «عنکبوت‌ها تار می‌تنند» شامل پرسش و پاسخ‌های کودکان به قلم آماندا اونیل از نشر مدرسه را با کتابخوانان به اشتراک گذاشت.

 

گفتنی است، تقدیر از نوجوانان معرفی کننده کتاب با اهدای لوح و جایزه، بخش پایانی این نشست بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: