کد خبر: 30525
تاریخ انتشار: شنبه, 25 شهریور 1396 - 14:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان در نظرآباد البرز

منبع : لیزنا
در کتابخانه عمومی امام باقر(ع) شهرستان نظرآباد نشست کتاب خوان به مناسبت عید غدیر برگزار شد.
نشست کتاب خوان در نظرآباد البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ به همت کتابداران کتابخانه عمومی امام باقر(ع) شهرستان نظر آباد به مناسبت عید غدیر، نشست کتاب خوان ویژه این روز با حضور تعداد زیادی از اعضا در کتابخانه برگزار شد.

در این نشست شش تن از اعضای کتابخانه کتاب هایی با موضوع عید غدیر خم و زندگی مولا امیرالمومنین حضرت علی (ع) معرفی کردند.

در ابتدا پارسا طهماسبی کتاب « زندگانی امیرمومنان امام علی بن ابی طالب علیه السلام» به قلم هادی قطبی از نشر احمدیه را برای حضار معرفی کرد. سپس پوریا ذوالفقاری کتاب «بیعت غدیر چرا شکسته شد» اثر محسن حیدری منتشر شده از سوی نشرحرم را به اشتراک گذاشت. پویا ذوالفقاری سومین معرفی کننده بود که کتاب «چهارده قرن با غدیر» به نویسندگی محمد باقر انصاری از انتشارات دلیل ما را به حاضرین شناساند. مبینا یاری کتاب «امیر گل ها» اثری از حسین سیدی که نشر نسیم اندیشه منتشر کرده است را به اشتراک گذاشت. پنجمین نفرحنانه آقایاری  بود که کتاب «همراه با نهج البلاغه» به قلم غلامرضا حیدری از انتشارات محراب قلم را معرفی کرد و فاطمه شیخی آخرین معرفی کننده این نشست، کتاب «حضرت علی (ع) سیره عملی اهل بیت» به نویسندگی کاظم ارفع از نشر فیض کاشانی را با حاضرین در نشست به اشتراک گذاشت.

در پایان به معرفی کننده ها لوح تقدیر و هدیه هایی اهدا شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: