کد خبر: 30864
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 09:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مراسم شعرخوانی به مناسبت هفته تکریم از سالمندان در البرز

منبع : لیزنا
 با همت ساناز موسوی مسئول کتابخانه عمومی دهخدا محمدشهر، به مناسبت هفته تکریم از سالمندان در آسایشگاه سالمندان کهریزک استان البرز مراسم شعرخوانی برگزار شد.
مراسم شعرخوانی به مناسبت هفته تکریم از سالمندان در البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روبط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ امروز چهارشنبه 12 مهرماه با همت کتابداران و ساناز موسوی مسئول کتابخانه عمومی دهخدا محمدشهر، خیرین و اعضای فعال کتابخانه به مناسبت هفته تکریم از سالمندان مراسم شعرخوانی در آسایشگاه سالمندان کهریزک استان البرز برگزار شد.

در این مراسم پس از عیادت از سالمندان حاضر در آسایشگاه، ده نفر از سالمندان با نام های عذرا مقنی، فاطمه ملاعلی، خدیجه قاسمی، فاطمه قائمی، فخری امانت، فاطمه ایمانی، مولود موسوی، سیما رحمانی، فرحناز پزشک پور و فاطمه شریفی شعرخوانی کردند.

در پایان مراسم  به عزیزانی که شعر خواندند جوایز و لوح تقدیر اهدا شد. شایان ذکر است که  بخشی از جوایز توسط خیر و عضو فعال کتابخانه جناب آقای علی آجرلو تهیه شده بود.

گفتنی است فصل سالمندی ویژگی‌های خاص خود را دارد و بر ماست که با مهربانی و صبوری، دین خود را به نازک دلانی که روزگاری چون کوه در برابر سختیهای زندگی ایستادگی و ما را حمایت کرده‌اند، ادا کنیم. نکته مهم دیگر، فرهنگ‌سازی برای دقت و توجه بیشتر مردم به امر پیشگیری و حفظ و ارتقای سلامت شخصی است که نقش مهمی در داشتن نظام سلامتی کارآمد دارد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: