کد خبر: 31134
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 مهر 1396 - 13:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجلیل از کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر

منبع : لیزنا
هم‌زمان با روز جهانی عصای سفید از کتابدار بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تجلیل شد.
تجلیل از کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، مجید جعفری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر؛ شجاع کرمی، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان با حضور در کتابخانه شهید مصطفی خمینی، ضمن بازدید از بخش نابینایان، از جمال لطفی، کتابدار این بخش تجلیل کردند.

 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در این بازدید در خصوص تجهیزات و منابع بخش نابینایان گفت: بخش نابینایان کتابخانه عمومی مصطفی خمینی با داشتن ۳ دستگاه رایانه، نرم‌افزارهای صفحه خوان جاز، پارس آوا و NVDA، نرم‌افزار Soundforge موجود در استودیو ضبط کتاب گویا، ۲ دستگاه بهدید، برجسته نگار ورژن ۲، یکی از مجهزترین و فعال‌ترین بخش‌ها در کل کشور است. هم‌اکنون این بخش با ۳۵۰ نسخه کتاب بریل و ۶ هزار عنوان کتاب گویا در حال ارائه خدمات به اعضای نابینا و کم‌بینا است.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: اقدامات ارزنده بخش نابینایان کتابخانه عمومی مصطفی خمینی باعث افتخار و سربلندی است و این عزیزان نشان دادند که با گوهر اراده و تلاش همه‌چیز ممکن است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به‌رسم یادبود، از جمال لطفی، کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تجلیل شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: