کد خبر: 31252
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 آبان 1396 - 14:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجلیل از کتابدار بخش نابینایان کتابخانه اسلامشهر

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر و دیگر مسؤولان شهرستان ضمن بازدید از بخش نابینایان کتابخانه مصطفی خمینی از کتابدار این بخش تجلیل کردند.
تجلیل از کتابدار بخش نابینایان کتابخانه اسلامشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، به مناسبت روز جهانی عصای سفید و روز نابینایان با حضور مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و شجاع کرمی رئیس اداره بهزیستی و چند تن از مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر از جمال لطفی کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تجلیل شد.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در این بازدید در خصوص تجهیزات بخش نابینایان و منابع کتابخانه گفت: بخش نابینایان کتابخانه عمومی مصطفی خمینی با دارا بودن  3 دستگاه رایانه،نرم افزارهای صفحه خوان جاز ، پارس آوا و NVDA  ، نرم افزار Soundforge موجود در استودیو ضبط کتاب گویا،تعداد 2 دستگاه بهدید،برجسته نگار ورژن 2 و دیگر لوازم  یکی از مجهزترین و فعال ترین بخشها در کل کشور است.

 وی درباره منابع این بخش از کتابخانه گفت: هم اکنون بخش نابینایان دارای 350 نسخه کتاب بریل،تعداد 6000عنوان کتاب گویا با ظرفیت تعداد 10 قفسه کتاب بریل،تعداد 2 قفسه نشریات،تعداد یک قفسه منابع گویا،تعداد 2 قفسه کتاب کودک در حال ارائه خدمات به اعضای نابینا و کم بینا می باشد.

 شجاع کرمی نیز ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای تمامی نابینایان اظهار کرد: اقدامات ارزنده بخش نابینایان کتابخانه مصطفی خمینی باعث افتخار و سربلندی است و این عزیزان نشان دادند با گوهر اراده و تلاش همه چیز ممکن است.

 

گفتنی است در این مراسم، کرمی رئیس اداره بهزیستی و جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از جمال لطفی کتابدار بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی اسلامشهر تجلیل کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: