کد خبر: 31494
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 آبان 1396 - 13:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی عتره النبی مهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان ویژه روز دانش‌آموز با معرفی ۶ عنوان کتاب در کتابخانه عتره النبی شهرستان مهرستان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی عتره النبی مهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، نشست کتاب‌خوان ویژه روز دانش‌آموز، هم‌زمان با ۱۳ آبان (سالروز تسخیر لانه جاسوسی) در کتابخانه عمومی عترت النبی (ص) شهرستان مهرستان برگزار شد.

میراحمد هاشم زهی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان با اعلام این خبر گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این نشست کتاب‌خوان، ارج نهادن به مقام دانش‌آموزان و خالقان این حماسه عظیم و تاریخی است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به زندگی و خاطرات شهدای دانش‌آموز و نوجوان مانند شهید فهمیده و انعکاس آن در کلام حضرت امام (ره) افزود: الگوی ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلبی کوچک اما باارزش‌تر از صدها قلم و کلام، مرز ارزش‌های زندگی را گسترش داده است.

در این نشست۶ عنوان کتاب به شرح زیر معرفی شد؛

«سیزده‌ساله‌ها» نویسنده هادی شیرازی، معرفی توسط: مهدی اربابی؛ «شهید بهنام محمدی» نویسنده داوود امیریان، ارائه توسط: ارمیا پارسه؛ «شهید افشردی (باقری)» نویسنده فرزاد شیرازی، ارائه توسط: احمد دهانی؛ «شهید فهمیده» نویسنده محمدرضا اصلانی، معرفی توسط: حامد جنگی زهی؛ «شهید همت» نویسنده احمد عربلو، ارائه توسط: توسط شهاب دهقانزهی و «شهید بروجردی» نویسنده ابراهیم حسن بیگی، معرفی توسط: عرفان اربابی.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: