کد خبر: 31971
تاریخ انتشار: جمعه, 10 آذر 1396 - 16:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری ۱۱ نشست کتاب‌خوان شعر در سال ۹۶

منبع : لیزنا
 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری موسسه شهرستان ادب، طی سال جاری ۱۱ نشست‌ کتاب‌خوان شعر را استان‌های مختلف کشور برگزار کرده است.
برگزاری ۱۱ نشست کتاب‌خوان شعر در سال ۹۶

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بر اساس تفاهمنامه همکاری که از سال گذشته بین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و موسسه شهرستان ادب صورت گرفت، طی سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۱ نشست کتاب‌خوان شعر در استان های آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، قم، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، زنجان، اردبیل و خراسان شمالی برگزار شد.

این نشست‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری با برگزاری اولین نشست کتاب‌خوان در تالار نخجوانی تبریز استان آذربایجان شرقی آغاز شد و یازدهمین نشست آن نیز در کتابخانه دهخدا در استان خراسان شمالی برگزار شد که طی آن تعدادی از مجموعه شعرهای منتشر شده در سال‌های اخیر توسط جمعی از شاعران مطرح جوان و پیشکسوت استانی برای حاضران در این نشست‌ها معرفی شد.

 

این نشست‌ها با هدف به اشتراک گذاری مجموعه شعرهای خوانده شده به منظور توجه بیشتر به شعر و شعرخوانی و جایگاه ویژه آن در فرهنگ و ادب فارسی، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و موسسه شهرستان ادب، در سال ۱۳۹۶برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: