کد خبر: 32266
تاریخ انتشار: جمعه, 01 دی 1396 - 22:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شورای اداری کتابخانه‌های استان تهران با روسای شهرستان‌ها برگزار شد

منبع : لیزنا
چهارمین نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران با روسای شهرستان‌های این استان برگزار شد.
نشست شورای اداری کتابخانه‌های استان تهران با روسای شهرستان‌ها برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، چهارمین نشست شورای اداری استان تهران با روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها در سال ۹۶ با حضور اکرم نادری، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، روسا و کارشناسان اداره کل و روسای ادارات شهرستان‌های استان ۲۶ آذر، در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی علامه دهخدا شهر تهران برگزار شد.

اکرم نادری، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تقدیر از همکاری روسای شهرستان‌ها و کتابداران برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: به همت و تلاش شما امسال شاهد رشد بسیار مطلوبی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان مطرح، نشست‌های کتاب‌خوان در سطح کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، جمع خوانی و معرفی کتاب و ... در سطح استان بودیم.

وی افزود: برگزاری ۱۵ نشست نقد و بررسی کتاب، چهار نشست رونمایی، ۲۳ مسابقه، ۶۳ نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای، بیش از ۳۰ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و ۱۵۰ نشست قصه‌گویی در بخش کودک کتابخانه‌ها ازجمله برنامه‌های برگزارشده به مناسبت گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار بود. عضویت رایگان ۱۵۲۰۰ نفر در این ایام، برگزاری ۱۵۰ نمایشگاه کتاب و جذب بالغ‌بر ۴ هزار و صد جلد کتاب از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی در ادامه به بیان مصوبات شورای فرهنگ عمومی در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخت و پس از توضیح و تبیین بندهای آن از روسای شهرستان‌ها خواست تا نسبت به عملیاتی شدن موارد مطرح‌شده اهتمام ورزند.

در ادامه این نشست روسا و کارشناسان اداره کل به بیان گزارشی از عملکرد شهرستان‌ها پرداختند و در پایان رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان‌ تهران مسائل، نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: