کد خبر: 32350
تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1396 - 14:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی دستگاه برتر فرهنگی شد

منبع : لیزنا
 در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی فعال در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان دستگاه برتر فرهنگی شناخته شد.
اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی دستگاه برتر فرهنگی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  خراسان شمالی، آیین تجلیل از دستگاه‌های فعال اجرایی استان در هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد.

مهرداد ابراهیمی، معاون سیاسی  و امنیتی استاندار رمز پیروزی و تداوم توفیقات نظام اسلامی را ، وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: تا زمانی که این فرهنگ جزئی از اصول و گفتمان نظام اسلامی است، هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

سرهنگ احیامحمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان گفت: خوشبختانه در هفته دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی استان به برگزاری برنامه‌هایی باشکوه و مطلوب اقدام کردند. بیش از ۳ هزار عنوان برنامه در شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار شد.

امیری در خصوص کمیته‌های برتر در هفته دفاع مقدس گفت: سپاه جوادالائمه به‌عنوان کمیته نظامی برتر، اداره کل امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان کمیته پشتیبانی برتر، اداره کل نظارت، بازرسی و ارزشیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به‌عنوان کمیته نظارت و ارزیابی شایسته معرفی شدند. همچنین ادارات کل راه و شهرسازی، امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت گاز استان، صداوسیما و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان دستگاه‌های برتر در زمینه اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شناخته شدند.

امیری در ادامه از اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل استاندارد، اداره کل راهداری و امور حمل‌ونقل خراسان شمالی به‌عنوان نهادهای شایسته تقدیر و همچنین از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری خراسان شمالی به‌عنوان دستگاه‌های فرهنگی برتر نام برد.

وی فرمانداری شیروان و رازوجرگلان را به‌عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر شهرستانی معرفی کرد.

علی‌محمد جهانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این مراسم در خصوص ابلاغ برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌منظور پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری به بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان در این هفته اشاره کرد. وی گفت: حضور باشکوه همکاران و اعضا در مراسم‌ غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و شهدای مدافعین حرم، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه‌ها، نام‌گذاری کتابخانه تازه تأسیس ینگه قلعه به نام شهید حسن رهنما و  دیگر برنامه‌های فرهنگی از اقدامات صورت گرفته توسط  اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان  بود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم به هر یک از دستگاه‌های اجرایی فعال در هفته دفاع مقدس لوح سپاس و تندیس دفاع مقدس اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: