کد خبر: 32421
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 دی 1396 - 18:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ویژه مسئولان شهرستان اردکان یزد برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه مسئولان در استان یزد با معرفی ۷ اثر در کتابخانه عمومی آیت‌الله حائری اردکان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان ویژه مسئولان شهرستان اردکان یزد برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه مسئولان در استان یزد و شهرستان اردکان، ۵ دی‌ماه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، فرماندار اردکان، امام‌جمعه موقت این شهر، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از کتابداران در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی آیت‌الله حائری اردکان برگزار شد.

 طی این نشست ۶ تن از مسئولان دستگاه‌های شهرستان به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند.

 هادی مقیمی، فرماندار اردکان به‌عنوان اولین معرفی کننده، مطالعه کتاب «کندی چهارم» نوشته ماریو پوزو را به حاضران پیشنهاد کرد.

 کتاب‌های «سلام بر ابراهیم» کاری از مؤسسه شهید ابراهیم هادی، «مشکلات را شکلات کنید» اثر مسعود لعلی، «تیستو» نوشته موریس دروئن، «اثر مرکب» نوشته دارن هاردی، «نکاتی ظریف در باب شاد زیستن» اثر باربارا آن کیپفر و «۱۹۸۴» نوشته جورج اورول، ۵ کتابی بود که به ترتیب توسط رضوان فرجاد (رئیس شورای اسلامی شهرستان)، محمدجواد شاکر (عضو شورای اسلامی اردکان)، منیره دشتی (مسئول کانون پرورش فکری شهرستان)، حسین پایدار (رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان)، ناصر پایدار (بخشدار عقدا) و امیرولی عضدزاده (رئیس اداره بهزیستی اردکان) معرفی شد.

 رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در پایان این نشست از برگزاری نخستین کتاب‌خوان مسئولان در شهرستان اردکان ابراز خرسندی کرد و گفت: شهرستان اردکان که در تمامی بخش‌ها پیشگام و پیش‌قدم است، با برگزاری موفق نشست کتاب‌خوان مسئولان، زمینه را برای مشارکت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی در این سلسله نشست‌ها فراهم کرد.

 دوست فاطمی‌ها همچنین موفقیت محترم جره‌ئی، مسئول کتابخانه حضرت ابوالفضل (ع) اردکان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و راه‌یابی وی به مرحله کشوری این جشنواره را به مردم و مسئولان شهرستان تبریک گفت.

 در پایان نشست از معرفی کنندگان کتاب با اهدای لوح سپاس و یادمان نشست تقدیر شد. فرماندار اردکان نیز در این مراسم با تقدیم هدایایی از محترم جره‌ئی، کتابدار اردکانی راه‌یافته به بخش کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و حمیده غفوری، کتابدار برتر استانی شهرستان اردکان در سال ۹۶ قدردانی کرد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: