کد خبر: 32423
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 دی 1396 - 18:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به‌عنوان عضو کمیته برنامه‌ریزی نمایشگاه تقدیر شد

منبع : لیزنا
 در جلسه بررسی و ارزیابی نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام از اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به‌عنوان عضو کمیته برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری نمایشگاه تقدیر شد.
اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به‌عنوان عضو کمیته برنامه‌ریزی نمایشگاه تقدیر شد

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، نشست تخصصی ارزیابی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مدیران و فرمانداران استان برگزار شد.

 در این جلسه سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از میزان استقبال از این نمایشگاه، اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده بیش از ٧٠ درصد از مراجعین، زمان و مکان برگزاری نمایشگاه را مناسب ارزیابی کردند.

 وی با اشاره به ظرفیت‌های جدید اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب گفت: علاوه بر تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی از طریق صداوسیما و رسانه‌های استان، در این نمایشگاه برای اولین بار از شیوه‌های جدید تبلیغاتی ازجمله اینستاگرام، تلگرام، استودیو پخش زنده در فضای مجازی و ... نیز بهره برده شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بخش ویژه پایتخت فرهنگی جهان اسلام افزود: هفته‌های فرهنگی الجزایر، حضور ناشرین خارجی، برنامه‌های جنبی در سرای اهل‌قلم و شب‌های فرهنگی شهرستان‌ها از دیگر جذابیت‌های این نمایشگاه بود.

 در این جلسه یوسف امینی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام، کتابخوانی را محور توسعه پایدار دانست و گزارشی از این نمایشگاه ارائه کرد. وی از حضور ٨٣٥ ناشر داخلی، ١٣٥ ناشر خارجی و ٧٠ ناشر دفاع مقدس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز قابل‌توجه بود؛ ٥٠ برنامه فرهنگی شامل رونمایی کتاب و جشن امضا، شب‌شعر، نشست تخصصی، تجلیل و ... با حضور نویسندگان برتر ازجمله مصطفی رحمان دوست، رضا رهگذر، بهناز ضرابی زاده، مهدی کاموس و احمد شاکری و ... برگزار شد.

 در این جلسه همچنین از اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به‌عنوان عضو کمیته برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام تقدیر به عمل آمد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: