کد خبر: 32494
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 21:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ عمومی شهدا بندملای هرمزگان برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ی عمومی شهدا بندملا با معرفی 5 عنوان کتاب برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ عمومی شهدا بندملای هرمزگان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ عمومی شهدا بندملا برگزار شد.

در این نشست ۵ تن به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود پرداختند که به شرح زیر است؛

«بزرگ‌ترین شغل دنیا» نوشته: هریت زیفریت/ ارائه توسط: مسلم سالاری

«سوفی» به مادرش می‌گوید که دوست دارد وقتی بزرگ شد، یک کار خیلی مهم انجام دهد. مادر هم با حدس و گمان شغل‌های مختلفی مانند پرستاری بچه، خانه‌داری، معلمی، پزشکی و رانندگی را به او پیشنهاد می‌دهد؛ اما سوفی قبول نمی‌کند و از مادرش می‌خواهد تا بزرگ‌ترین شغلی که می‌شناسد را به او معرفی کند. مادر مراقبت از فرزندان و مادر شدن را بزرگ‌ترین شغل دنیا می‌داند و سوفی هم تصمیم می‌گیرد تا در آینده مادر شود. این داستان با تصاویر رنگی جالب برای گروه سنی «الف» و «ب» نوشته شده است.

«لالا عروسک جان» نوشته: اسدالله شعبانی/ ارائه توسط: محمدرضا نجفی

«لالا لالا عروسک جان» مجموعه‌ای از اشعار کودکانه و تصاویر جالب است که به قلم اسدالله شعبانی و تصویرگری تهمینه حدادی با بیانی ساده و روان برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» به نگارش درآمده است.

«تو کوچولو نیستی، هستی» نوشته: آنا کانگ/ ارائه توسط: داوود نیک طبع

در داستان این کتاب، دو جانور کرک دار نمی‌توانند به نتیجه برسند که چه کسی کوچک‌تر و کدام یک بزرگ‌تر است تا اینکه با ورود یک جفت پای پشمالوی شگفت‌انگیز، یک‌باره مشکلات حل می‌شود. این کتاب، شامل داستانی جالب درباره‌ اندازه‌هاست که به قلم ساده و روان آنا کانگ و تصویرگری جسورانه‌ کریستوفر ویانت، نوشته شده است.

«گربه کوچولوی سفید و خفاش» نوشته: جف ورینگ/ ارائه توسط: علی نجفی

این کتاب مصور، جلد ششم از مجموعه «اولین کتاب علمی من» و داستانی علمی و تخیلی از حیوانات است که با زبانی ساده و روان برای گروه‌های سنی «الف»، «ب» و «ج» نگاشته شده است. داستان این کتاب درباره بچه‌گربه‌ای است که دلش می‌خواهد همه‌چیز را بداند. او سؤال‌های زیادی درباره صداهای مختلف دارد.

«گربه کوچولوی سفید و پرنده» نوشته: جف ورینگ/ ارائه توسط: امیر محمد صالحی پور

آموزش مفاهیم علمی به کودکان، غالباً کار دشواری است؛ اما این کتاب با بیانی ساده و قابل‌فهم مفاهیم پایه‌ای علمی را به کودکان ۶ تا ۱۱ سال آموزش می‌دهد. کتاب «گربه کوچولوی سفید و پرنده» به مفهوم چگونگی تولید برق می‌پردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: