کد خبر: 32651
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای خوزستان در کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر با معرفی چهار عنوان کتاب خواندنی برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای خوزستان در کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نشست کتاب­خوان مدرسه‌ای به همت کتابداران کتابخانه شهید شریف خرمشهر و با حضور جمعی دانش‌آموزان، مربیان و اعضای کانون شکوفه‌های امداد در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد.

عبدالله حلیات مسئول کتابخانه شهید شریف خرمشهر در این نشست گفت: ارتباط با کتاب و کتابخوانی، انسان را در مسیر پیشرفت و سعادت قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از این نشست با معرفی کتابخانه عمومی شهید شریف و بخش­ ها و خدمات آن، مراحل ثبت‌نام رایگان فرزندان تحت پوشش کمیته امداد و خانواده­ای آنها در کتابخانه‌های عمومی را تشریح کرد.

در ادامه، شجاعی مدیر کانون شکوفه‌های امداد با ارائه گزارشی از عملکرد این کانون گفت: کمیته امداد خرمشهر برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به‌ویژه  فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور، ویژه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد آماده است و در راستای تحقق اهداف این سیاست، آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های مشترک با کتابخانه ­های عمومی اعلام می­ کند.

در این نشست تجربه خواندن چهار عنوان کتاب توسط دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته شد که بدین شرح است؛

«ملانصرالدین» نوشته مسعود لعلی/ ارائه‌ توسط: شیرین هاشمی؛ «بانوی بی‌نشان» نوشته هادی قطبی/ ارائه توسط: مجیده مجدم؛ «ماه شب چهاردهم»  نوشته هوشنگ مرادی کرمانی / ارائه‌ توسط: هانیه نصاری و «بانوی بی‌نشان»  نوشته بهناز ضرابی زاده/ ارائه‌ توسط: مجیده مجدم

 

 در پایان این نشست از دانش آموزان کتاب‌خوان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: