کد خبر: 32887
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 بهمن 1396 - 11:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه موضوعی روز جهانی سرطان در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه‌‌ ارشاد به منظور اطلاع رسانی در حوزه سرطان نمایشگاهی از منابع موجود برپا می کند.
نمایشگاه موضوعی روز جهانی سرطان در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد سرطان یکی از بیماریهای شایع در جهان است که میتواند منجر به مرگ شود. کشورهایی که درآمد کم یا متوسط دارند قطعا تلفات بیشتری در این زمینه خواهند داد چرا که هزینه های درمان و نگهداری از بیماران مبتلا به سرطان بسیار زیاد است.

روز جهانی سرطان همه ساله در چهارم فوریه برابر با 15 بهمن در سراسر جهان با هدف افزایش آگاهی مردم نسبت به سرطان، نحوه پیشگیری و برخورد با آن برگزار می شود.

در واقع روز جهانی سرطان بخشی از برنامه جهانی مبارزه با سرطان است که اولین بار در پاریس در روز چهارم فوریه سال 2000 در نیوملنیوم New Millenniumبرگزار شد. این مراسم به منظور ایجاد هماهنگی بین محققان، متخصصان سلامت، بیماران، دولتمردان، صنعتگران و بهورزان برای مبارزه با سرطان بود. این مراسم با همکاری سازمانها و موسسات مختلف نظیر سازمان بهداشت جهانی، آژانس انرژی اتمی و سایر موسسات بین المللی برگزار میگردد.

کتابخانه عمومی حسینیه‌‌ ارشاد به منظور اطلاع رسانی در این حوزه، نمایشگاهی از منابع موجود را از 14 تا 18 بهمن ماه در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند و مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان است.

 

 برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۲۲۸۶۶۴۶۵ تماس حاصل نموده و یا از طریق این آدرس سؤالات خود را با کتابدار آنلاین مطرح نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: