کد خبر: 32970
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 بهمن 1396 - 21:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ویژه مشاوران نیروی انتظامی در گلستان

 نشست کتاب‌خوان ویژه مشاوران نیروی انتظامی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی میرفندرسکی برگزار شد.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، نشست کتاب‌خوان ویژه مشاوران نیروی انتظامی با حضور قوانلو، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان؛ بهرامی، معاون نیروی انتظامی گلستان و جمعی از کتابداران و کارکنان نیروی انتظامی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی میرفندرسکی گرگان برگزار شد.

قوانلو، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان در این نشست ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: مجموعه کتاب‌خوان در دو سطح عمومی و تخصصی در قالب استانی، شهرستانی و کتابخانه‌ای از سال ۹۴ تاکنون حدود ۳۴۰ نشست برگزارشده است.

قوانلو در ادامه از امضای تفاهم‌نامه همکاری با بیش از بیست‌وهفت اداره کل استانی برای برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در گلستان خبر داد.

در ادامه، بهرامی معاون نیروی انتظامی گلستان با اشاره به ضرورت وجود ثبات و امنیت در جامعه و تأثیر مشارکت مردم در ایجاد رویکرد اعتماد محوری گفت: حضور مردم و مشارکت مردمی در برقراری و حفظ امنیت و همکاری با پلیس، منجر به ایجاد اعتماد اجتماعی می‌شود.

بهرامی به اشاره به خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی به مردم افزود: نیروی انتظامی، ارگانی دغدغه‌مند در رفع نیازهای جامعه است و با نگاهی جهادی برای رفع مشکلات وارد عمل می‌شود.

در ادامه شش تن از مشاوران نیروی انتظامی گلستان، کتاب‌های خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند که بدین شرح است؛

«کتاب معجزه قدرت» نوشته جوزف مورفی/ ارائه توسط: بی‌بی سارا جرجانی؛ «کتاب غلبه بر کمال خواهی» نوشته رز شافران/ ارائه توسط ناهید اکبری مقدم؛ «نوجوان و جامعه» نوشته علی‌اصغر احمدی/ ارائه توسط: صدیقه عباسی؛ «چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم» نوشته رابین ال/ معرفی توسط: زینب نوملی؛ «تله شادمانی» نوشته راس هریس/ ارائه توسط: عسگر کریم‌آبادی و «ذهنت را تغییر بده تازندگی‌ات تغییر کند» نوشته کارن کیسی/ ارائه توسط: کلثوم حسینی.

اهدای لوح تقدیر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گرگان به ارائه‌دهندگان کتاب، بخش پایانی این نشست بود.

 

گفتنی است، راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در کلانتری‌های استان توسط اداره کل کتابخانه‌های گلستان از مباحث دیگر این نشست بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: