کد خبر: 33015
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 بهمن 1396 - 08:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست نقد و بررسی کتاب‌ «لم یزرع» در البرز برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 نشست نقد و بررسی کتاب‌ «لم یزرع» با حضور احمد دهقان و جمعی از منتقدین در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار خواهد شد.
نشست نقد و بررسی کتاب‌ «لم یزرع» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، نشست نقد و بررسی کتاب‌ «لم یزرع» با حضور احمد دهقان و جمعی از منتقدین در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار خواهد شد.

کتاب «لم یزرع» در سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، به‌ عنوان «کتاب سال ایران» برگزیده شد.

 محمدرضا بایرامی که از نویسندگان پر کار در عرصه ادبیات دفاع مقدس به شمار می‌رود، در رمان «لم یزرع» استیصال انسان در مقابله با پدیده جنگ را به زیبایی به تصویر کشیده است. او انسان‌هایی را به تصویر می‌کشد که از سویی در مواجهه با جنگ وجه انسانی زندگی خود را به کلی از دست داده‌اند. از سوی دیگر انسان‌هایی را تصویر می‌کند که جنگ اجازه چشیدن طعم شیرین زندگی را از آنها گرفته و به استیصال کشانده است.

نشست نقد و بررسی کتاب «لم یزرع» ساعت 15:30 الی 18 روز 3شنبه،‌ 17بهمن ماه در آمفی تئاتر کتابخانه عمومی امیرکبیر واقع در میدان شاه عباسی، چهار راه دانشکده برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: