کد خبر: 33058
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 بهمن 1396 - 16:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست رونمایی ونقدکتاب «باغ خرمالو» در کتابخانه ولیعصر(عج)شهرستان ورامین

منبع : لیزنا
کتاب «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان ، چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در کتابخانه ولیعصر(عج)شهرستان ورامین نقد و بررسی می شود.
نشست رونمایی ونقدکتاب «باغ خرمالو» در کتابخانه ولیعصر(عج)شهرستان ورامین

نشست رونمایی و نقد کتاب «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان با حضور مجید قیصری منتقد و نویسنده برجسته و جمعی از اهالی ادب وعلاقمند به حوزه کتاب، چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۶ در کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) ورامین برگزار می شود.
این رمانِ نوجوان آخرین اثر هادی حکیمیان نویسنده اهل یزد است که اواخر سال ۹۵ توسط موسسه فرهنگی، هنری شهرستان ادب منتشر شد و در کمتر از یکسال به چاپ چهارم رسید. موضوع رمان ماجرایی جذاب در حیطه تاریخِ سال های پیش از انقلاب، مربوط به دوره پهلوی اول، رضا خان است. از مزیت های این رمان می توان به این نکته اشاره داشت که در زمینه تاریخ معاصر ایران اطلاعات خوبی به نوجوانان ارائه می دهد. زبان و فضای داستان برای نوجوانان بسیار قابل درک و جذاب است.

این اثر برگزیده نهمین دوره جایزه داستان انقلاب است. علاقمندان برای شرکت در این نشست و آشنایی هر چه بیشتر با آن و نیز نویسنده و منتقد می توانند روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) ورامین واقع در ابتدای دانشسرا داخل پارک پانزده خرداد حضور بهم رسانند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: