کد خبر: 33079
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1396 - 11:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری 12 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی در کتابخانه عمومی شاهنجرین همدان

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله میرزا طاهر ربانی شاهنجرین از برگزاری 12 برنامه فرهنگی در این مرکز خبر داد.
برگزاری 12 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی در کتابخانه عمومی شاهنجرین همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، سارا زمانی مقدم مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله میرزا طاهر ربانی با اشاره به تأثیر مطالعه در ارتقاء علم و آگاهی و زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگی جامعه، گفت: زندگی در جامعه‌ای بافرهنگ اصیل و مطالعه محور، زمینه زندگی آگاهانه و پرنشاطی را فراهم می‌کند.

وی افزود: یکی از راهکارهای هدایت افراد به کتابخوانی و جذب آنان به کتابخانه‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب با نیازهای عموم مردم است.

وی با اشاره به ضرورت پرورش نسلی خلاق، کتابخوان و متعهد، گفت: مهم‌ترین هدف کتابخانه‌های عمومی تشویق اقشار مختلف به کتابخوانی است که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با انواع گروه‌های سنی پیگیری می‌شود.

 

زمانی مقدم، افزود: برگزاری نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای ویژه کودکان، جمع‌خوانی و تندخوانی چندین کتاب، معرفی کتاب «آمادگی در برابر زلزله» و آموزش عملی آن، معرفی سه کتاب با موضوع تغذیه کودکان، برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه کودکان ویژه مادران، کارگاه آموزشی روانشناسی با موضوع همسرداری و فرزند پروری، آموزش رایانه ویژه کودکان، کلاس حفظ قرآن ویژه کودکان و بزرگ‌سالان، ترجمه کتاب به گویش ترکی ویژه کودکان، حفظ ضرب‌المثل‌ها به فارسی و ترکی ویژه کودکان، آموزش احکام و معرفی کتاب «چطوری نماز بخوانم؟» و «نماز کلید بهشت» ویژه کودکان از برنامه‌های دی‌ماه سال جاری در کتابخانه شاهنجرین بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: