کد خبر: 33686
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت نماینده ولی فقیه در استان لرستان در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جامعه شهرستان خرم آباد با حضور در طرح ملی کتابخانه گردی گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین الگو و سرمشق کتابخوانی است.
شرکت نماینده ولی فقیه در استان لرستان در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در مراسم طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد با بیان اینکه سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) بهترین الگوی کتابخوان است و باید در این زمینه از ایشان درس بگیریم.

وی با بیان اینکه کتاب های حوزه دفاع مقدس مورد مطالعه و توجه مقام معظم رهبری قرار دارند عنوان کرد: کتاب تالیفی در حوزه دفاع مقدس بیانگر عظمت، رشادت  و جانفشانی و ایثارگری مردم ایران اسلامی در دوره هشت ساله جنگ تحمیلی است و این منابع به عنوان یک سرمایه و دستاورد عظیم باید مورد مطالعه و توجه بیشتری قرار بگیرند و نقش رسانه ها و خبرگزاری ها در این زمینه حائز اهمیت فراوان است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در راستای ترغیب و سوق دادن عموم مردم جامعه به سمت مطالعه و کتابخوانی باید تجهیز و شاداب سازی فضای کتابخانه ها در دستور کار مسئولین مربوطه قرار بگیرد. وی همچنین برضرورت اختصاص دادن مکان خاصی از کتابخانه به پژوهشگران جهت تحقیق و پژوهش در کتابخانه تاکید کرد.

آیت الله میرعمادی همچنین در مراسم طرح کتابخانه گردی ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد، از زحمات کتابداران این کتابخانه تشکر کرد و در پایان نیز کارت عضویت در کتابخانه تقدیم ایشان شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: