کد خبر: 33696
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 11:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه گردی مردم و مسئولان در ۸ کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد ازاستقبال بی نظیر مسئولان و مدیران استانی، هنرمندان و نویسندگان و چهره های فرهنگی استان از طرح کتابخانه گردی در ۸ کتابخانه عمومی خبرداد.
کتابخانه گردی مردم و مسئولان در ۸ کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست کتابخانه های عمومی استان ازاستقبال مسئولان و مدیران استانی در طرح کتابخانه گردی در ۸ کتابخانه منتخب استان خبرداد و گفت: خوشبختانه این طرح در استان با برنامه ریزی و رایزنی های مناسب و دعوت از مدیران و مسئولان و هنرمندان و چهره های شناخته شده در استان و شهرستان با استقبال خوبی مواجه گشت.

یاسررحیمیان تصریح کرد: حضور کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت شهریاسوج، برخی مدیران و معاونان ادارات کل استان، معاون فرهنگی و آموزش نیروی انتظامی استان، شهرداران  و اعضای شورای شهر، برخی فرمانداران و معاونان فرمانداران در شهرستانها، در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی بر رونق طرح کتابخانه گردی افزود.

رحیمیان با اشاره به حضور فرهیختگان استان و شهرستانها در کتابخانه های منتخب طرح کتابخانه گردی اظهارداشت: حضور نویسندگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، برخی روسای کانونهای ادبی، به همراه نشست صمیمی و هم اندیشی، گرمای خاصی به سیر و گشت در کتابخانه های عمومی نهاده بود.

وی افزود: نمایشگاه های کتاب، ایستگاه های نقاشی، نمایشگاه کاریکاتور کتاب از بخش های جنبی طرح ملی کتابخانه گردی در استان و شهرستانها بود که با استقبال خوبی برخوردار شد.

رحیمیان در پایان ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار استان به خاطر پیامهای مناسب در جهت دعوت و حضور مسئولان و همچنین واحد خبر صداو سیمای استان بخاطر پوشش خبری مناسب گفت: در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی استان تمامی دستگاههای اداری و فرهنگی سنگ تمام گذاشتند و با حضور خود، ازروند و پیشرفت برنامه های فرهنگی و خدمات کتابخانه های عمومی آشنا شدند و باعث دلگرمی کتابداران استان در سنگر ترویج فرهنگ مطالعه شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: