کد خبر: 34444
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 11:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست‌ عصر معرفت در سمنان برگزارشد

منبع : لیزنا
نشست عصر معرفت با محوریت افکار و منش، عرفان و معنویت شهید مطهری با همکاری مرکز مهرتابان سمنان و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان برگزار شد.
نشست‌ عصر معرفت در سمنان برگزارشد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان،در این نشست که با حضور آیت الله حسن رمضانی استاد حوزه علمیه و دانشگاه،  حجت الاسلام محمد خواجوی استاد دانشگاه، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ، جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی و شهروندان سمنانی  برگزارشد اندیشه ‌های شهید مطهری در باب عرفان و معنویت، لزوم توجه بیشتر  به شهید  و  سبک و منش تفکر ایشان مورد بحث قرار گرفت.

حجت الاسلام  محمد خواجوی استاد دانشگاه در این نشست با تبیین اندیشه ‌های  اسلامی شهید مطهری  عنوان کرد: باید اندیشه شهید مطهری  در مدارس،دانشگاه و جامعه نمود بیشتری پیدا کند  چرا که ایشان خود به تنهایی الگوی کامل سبک زندگی اسلامی است.

در ادامه نیز آیت الله حسن رمضانی استاد حوزه علمیه  با اشاره به این مطلب که علم بی عمل ارزش ندارد اظهار داشت: باید جوانان  در کسب علم و معرفت  شخصیتی از شهید مطهری الگو بگیرند.

محمد مرادی  رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان نیز، با ابراز امیدواری نسبت ادامه داشتن این برنامه‌ در ماه های آتی  آشنایی  جامعه  به ویژه جوانان با آراء و اندیشه ‌های شهید مطهری  را از مهمترین  اهداف این نشست عنوان کرد.

در خاتمه آیت الله رمضانی به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: